2014. március 18., kedd

Igazságban meg kell állnunk! (Saját dalom Agabe versére)



Száz életem, száz halálom,
Jó Istenem Néked adom.
Légy Irgalmas Jó Istenem,
Szívem fűtse hű szerelem.

Hősi múltam érted adtam,
Bűnbe így is hányszor haltam.
S mikor bűntől tisztán éltem,
Ellenségem vette vérem.

Sötétségtől, ím megváltam,
Megtisztulva múltam hagytam.
Többet lásd, nem hibázhatunk.
Igazságban meg kell állnunk.

Boldogasszony Drága Anyánk!
Fentről most is vigyázz reánk.
Szerelmünknek hű Asszonya,
Világszülő szép temploma.

Világszülő szép szerelem,
Mindahányan jertek vélem.
Szerelmünknek jövőt adva,
Holtodiglan megfogadva.

Nem kell már, hogy tovább féljed.
Jövőd kulcsa örök élted.
Kapum nyitom, szívem tárom,
S eget látom szép orcádon.

Többet lásd, nem hibázhatunk.
Igazságban meg kell állnunk.
Szeplőtelen fényben járom,
Fényhaza az én országom.

Agabe


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése