2015. március 4., szerda

Ima neked, minden napra!

Szabad Gondolat-tal a fészbukon vettem föl a kapcsolatot, miután olvastam cikkeit a szabadgondolat.wordpress.com-on. Ez nem azonos a szabadgondolat.hu-val, ami antropozófus oldal.
Úgy érzem, a mi emberünk. Nagy fokú tisztaság sugárzik mondandóiból. Szívből ajánlom a weboldalát, az írásait, hanganyagait, videóit.
Ezt az imát tegnap küldte át nekem, és hozzáfűzte:

"Vigyázz, mert ha őszintén kimondod ezeket a szavakat, attól a perctől kezdve örök életed van.
És attól a perctől kezdve sokszor te is csak szemlélője és hallgatója leszel azoknak a gondolatoknak, amelyek elhagyják ajkaid. És azáltal fogsz növekedni az Isten szeretetében és bölcsességében! Ezt bár mosolyogva mondom, a lehető legkomolyabban mondom "

"Jézus Krisztus, az élő Isten fia,
Kérlek, bocsásd meg nekem, hogy tudatlanságomból kifolyólag rengeteg életellenes cselekedetet elkövettem. Őszintén bánom minden hibámat, minden tévedésemet és minden vétkemet.
Köszönöm, hogy vállaltad a kereszthalált azért, hogy az én bűneim eltöröltessenek, megbocsátást nyerjenek, és azáltal újabb esélyt kapjak az életre.
Köszönöm, hogy meghaltál, és feltámadtál azért, hogy tanúbizonyságot tégy arról, hogy általad nekünk is hatalmunk van az élet és a halál felett.
Köszönöm, hogy általad esélyt kaptam az örök életre.
Kérlek, jöjj be az életembe, hogy ezentúl a Mindenható szemeivel láthassam önmagam és a világ dolgait.
Kérlek, segíts a tisztánlátásban, hogy megtudjam ítélni, mi a helyes, és mi a helytelen.
Kérlek, világosítsd meg az elmémet, hogy ahol két út áll előttem, ott tisztán láthassam, melyik az örök élet útja.
Kérlek adj bölcsességet és erőt, hogy mindig az élet útját választhassam és mutathassam embertársaimnak.
Kérlek adj erőt, és segíts az alázat gyakorlásában, hogy minden cselekedetemmel Atyád, az örök élet Istene végtelen szeretetéről tehessek tanúbizonyságot embertársaim előtt.
Kérlek jöjj be az életembe és vezess, mert hiszem, hogy te vagy az út, az igazság és az élet.
Mutasd minden percen, hogy mit kell tennem ahhoz, hogy teljesüljön a te akaratod!"
Örök szeretettel: Kalemandra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése