2014. augusztus 29., péntek

Napba-néző révülés

Tegnap késő délután felmentem Székesfehérvár legmagasabb pontjára, a Milleniumi emlékműhöz.
Valami húzott, valami hívott oda. Gyalog mentem, hogy ott töltsem a napszentületet. Mikor már szelídebben izzott a Nap, leültem egy padra, és ráhunyorítottam. Nem gondoltam semmire, csak éreztem a fényt, szivárványszín fényesőt láttam. Aztán elő kellett vennem a jegyzetfüzetet, mert írnom kellett. Ami jött, sorról sorra. Nem gondolkoztam a szavak-szókapcsolatok értelmén. Csak így lehet, egót kikapcsolva.
Egy apró adalék a Napba nézéshez: a Nap fénye létfontosságú, gyógyító információkat tartalmaz. A felkelő és lenyugvó Nap fénye már nem elég erős ahhoz, hogy károsodást okozzon, de ahhoz még épp elég, hogy jótékony hatását kifejtse. A napfény a tobozmirigyet (3. szem) aktiválja, ezáltal könnyebben eljut az ember magasabb tudati állapotba.

Íme, olvassátok szeretettel! Szívvel, ne elmével! Ami az elmének zagyvaság, az a szívnek  egy új kaput nyit!




Nap tűz az Ég, lejt a gajd
szór szét sugárvány szív
Áldasd meg Mag-odat
szép lélek, szép fény
Nap oltára Te vagy


Áldassék, áldassék!
Miénk az Ég, az Egünk, Égünk!
Eged alatt látod Őt!
Látod a titkok titkát, melyet őriznek
mélységes mélyen és
MAGosságos MAGosban.



Nincs tér, nincs idő, 
csak végtelen Szer-Rend
hol Szer-elem angyalok mutatnak utat.
Áldassék a Nap!
Áldassék a Fény!
Áldassék a tiszta kék Ég!

 
Kék-kék, Kékesség, Békesség, Békés Ég!
Kék, mint a kő, a víz, a lég
Benne tűz izzik, pirul-piroslik
mint vér, Élet Folyója
folyton áramlik, lüktet
szeret, forrón szeret



Légy az Eged!
Légy a saját Magod
ezen a napon és minden nap
mikor a Nap felszentül
és mindenkor, mikor leszentül
Szentül most!


Simogatja az arcom
meleg sugára
olvasztja aranyát
Nap népe
sugárvány szív
Szivárvány súg!
Súg és éltet!



Éltet a szív!
szív-zárvány, opál-fény
gyémánt-arany ragyogás
Kapuk őre tárd ki, nyisd ki!
Engeded, belépek.
Élet-eső hull rám!
Harmatcseppek gyöngyöznek
hajamon…



Lejegyezte: Kalemandra
Székesfehérvár, 2014. augusztus 28., 19:00, nem sokkal napszentület előtt, a Napba nézve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése